Почти два месеца откакто, за първи път, употребих понятието „медиен премиер“ по отношение на популиста Борисов, това вече стана известен факт и за западните медии, в частност „Ди Прессе“, цитирана от Медиапул:
„Статията завършва с извода, че 100 дни след поемането на властта все още не може да се каже дали Бойко Борисов ще бъде не само медиен премиер, а и успешен политик.“
Цитатът е то тук: http://www.mediapool.bg/show/?storyid=158054&srcpos=2
Подобни въпроси задавам в постовете си от 09.09.2009:
http://www.asengenov.com/2009/09/blog-post_09.html
„Ако трябва да обобщим – медийният кабинет и премиер продължават с медийните си изяви, в една услужливо създадена им от самите медии среда…“
И на 28.09.2009:
http://www.asengenov.com/2009/09/blog-post_28.html
„Медийният премиер явно толкова е дръпнал пред другите, биейки ги по няколко пъти на избори, очевидно, благодарение само на широкия си гръб, че ретровизьорът за обратно виждане май е извън полезрението му. Няма как, остава му да гледа само напред. Към правителствените самолети, които трябва да са с подходящ „вътрешен интериор“, за да може да се провеждат „мини-заседания“ и разговори по време на пътуването на министрите.“
Питах за медийния премиер и на 29.09.2009:
http://www.asengenov.com/2009/09/blog-post_29.html
Както и на 12.10.2009:
http://www.asengenov.com/2009/10/blog-post_12.html
„Има нещо обаче, което силно ме притеснява: Путин си има(ше) критици. Някои от тях вече не са сред живите. Иска ми се да вярвам, че „дразненето, заради критиките“ няма да доведе до едно по-продължително мълчание на критикуващите…
…Гарантиращо медиен комфорт на лесно дразнещия се и избухлив „медиен премиер“ и „неговото“ правителство.“